Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2007, 16:37   #12
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Ik zal zeker naar zulke meeting komen - al hou je ze in Luxemburg.
Dat onze Noordnederlandse vrienden hun spreekwoordelijke kat sturen is nogmaals het bewijs voor mijn stelling nl. dat de interesse voor een "Groter Nederland" in het Koninkrijk zeer gering is : allen die wat in zo'n idee zien
zitten inmiddels op Politics.be en jutten de taaltegenstellingen tussen de belgen en hun 4 officieuze talen een beetje op.

Ik zou hen vanzelfsprekend niet kansloos willen laten om zich vooralsnog tot het ware Groot-Vlaamse geloof te bekeren en zou derhalve mlet aandrang willen voorstellen om bij het krieken van de lente een bijeenkomst te houden in het onvolprezen Baarle Nassau en de prachtige enclaves van ware hedonistische cultuur Baarle Hertog.

To the point : in mijn onvolprezen Rood Vaksbondsblad staat een artikel over de uiteindelijke oplossing van de grensarbeidersproblemen vanuit "Vlaams" perspektief.. Dat kan dus nog veel meer zijn .. De CD&V ziet intussen in dat er veel geherfederalizeerd kan worden (terug naar Belgisch federaal gezag) & Waarom niet naar Beneluxgezag ? Hoe staat het feitelijk met die oudere Dame ? Is ze inmiddels afgeschaft ?

Kortom : spijtig dat er vanuit NDL zo weinig interesse is - onze beider staatsschulden raken kortelings op gelijke hoogte & onze industrieën geraken kortelings ook allemaal in franse handen...
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden