Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2017, 14:05   #36
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als migranten een bedreiging zijn voor uw welvaart dan is dat uw eigen schuld gezien ge blijkbaar niet in staat zijt geweest om de kansen die ge hier aangeboden kreeg niet te verzilveren in meer welvaart voor uw eigen.

En al uw hulllie huillie zal daar niks aan veranderen.
Weledele dpg. Het gaat wel om een pak meer dan de concurrentie op de arbeidsmarkt hoor. De helft van de migranten werkt niet maar plant zich toch voort als kool. Op kosten van de rest. Dat heeft niets te maken met kansen nemen door de autochtone bevolking maar met kansen die ontnomen worden doordat er gebrek aan middelen is om betere meer individuele begeleiding te voorzien.

En u hoeft zich over mij niet ongerust te maken ik heb al meerdere kansen gegrepen en heb een inkomen boven het gemiddelde. De enige reden waarom ik toch niet zo ver vooruit geraak als ik wil is omdat ik het probeer tegen de stroom in. Ik weiger te erven, probeer met respect voor de natuur te leven, ... .

En al uw hautain geschimp zal daar niks aan veranderen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline