Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2017, 11:05   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De post wordt hier al jaren bedeeld met een camionette die tot bij uw brievenbus rijdt.
Als ik eens iets aankoop via het internet, dat niet in mijn brievenbus gestoken kan worden wegens de grootte, dan komt soms tante post en dan komt soms post.nl dat brengen.
Als tante post komt, dan is het met zo'n klein type, weet ik veel, genre partner of kangoo.

Hoe dan ook: als de verkoper van die speciale camionettes met beperkte autonomie geen oplichting pleegt, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Er zullen wel klanten zijn die voldoende hebben met zo'n ding.
Niet veel, maar mogelijks genoeg; alleszins genoeg om Renault ze te doen assembleren.
Vb. een of twee ritten per dag tussen twee filialen in eenzelfde stad.
Sporadisch een meubel afleveren bij een klant van een bedrijf dat maar uitzonderlijk klanten heeft die verder wonen dan 20 km (en voor wie verder geleverd moet worden: post.nl ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden