Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2005, 09:49   #6
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Of gewoon omdat ze bestaat.



*Inderdaad deze excusses bestaan al en werden overgemaakt.
Er werd zelfs hier in Antwerpen een herdenkings steen geplaatst in Antwerpen.

Waarom excusses omdat onze voor ouders zich hiermee bemoeiden zoals wij al voordien deden in de geschiedenis ....andere landen aan wijzen en bij sturen voor economie beter te doen draaien zijn we goed in.


Oprechte excusses aanbieden doen we pas 60 jaar later en ja das precies vijgen na pasen lol .

Zelf ben ik ook een vrede lievend iemand maar voor mij lijkt dit onvoldoende 1 excuus recht vaardigd niet de huidige houding van politici tegen armen,mensen die uitsgesloten worden uit de maatschapij of vervolgd werden en zelfs uitgemoord.

Mochten al de belgische famillies nu nen brief krijgen en zich dan richten tot joodse gemeenschappen DAN pas kon ik zeggen dat men SOCIALE wetten en gesprekken voert.....en dus niet zoals ze nu bezig zen.

Ik sta alvast vrede lievend klaar voor mijn oprechte excusses aan te bieden voor hetgeen mijn famillie of andere mede burgers zou gedaan hebben...toen.

Noem het een klever op mensen hun hart...maar onvoldoende .

Even melden dat deze houding en excusses gehéél niet plurealistisch overkomen dus ze vormen een waarde en norm; had anders gekund minder conservatief en meer opener.
duncan is offline   Met citaat antwoorden