Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2004, 12:17   #5
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitri_nieuwrechts
hoi ik ben van mening dat europa er mag zijn
Aangezien Europa een werelddeel is, lijkt me dat nogal logisch dat dit mag blijven bestaan. Wat u waarschijnlijk bedoelt te zeggen, is dat u vindt dat de E.U. wat u betreft mag blijven verder bestaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitri_nieuwrechts
maar dat de grensen dicht moeten blijven voor buiterlanders zoals polen turken enz
En hoe wordt bepaald wie wel en wie niet tot die groep van "buitenlanders" behoort? Is een Zweed, een Pool, een Ier, een Rus, ... een buitenlander?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimitri_nieuwrechts
als de grensen dicht zijn kan er beter gekontroleert worden op economice geluk zoekers en mensen die hier niks te zoeken hebben.
Waarom zouden "economische gelukzoekers" niet het recht hebben om te migreren? Indien u morgen m.a.w. werk wordt aangeboden waarvoor u naar de andere kant van het land dient te verhuizen dan vindt u dat u dat eigenlijk niet zou mogen doen? En wie zijn die mensen die hier "niets te zoeken hebben"? Wie gaat dat bepalen en op basis van welke criteria?

P.S. Plots vind ik verplichte inburgeringscursusen helemaal niet meer zo'n slecht idee. Met verplicht taalexamen, ook voor autochtonen!
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden