Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2017, 09:03   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Particulieren genoeg die voldoende geld verdienen voor zich een 40-50k wagen te kopen en te onderhouden.
Ik,heb een leuk netto loon, maar volgens mijn "instelling", is een wagen van 40K toch te veel van't goeie. Natuurlijk, mijn prioriteiten liggen anders dan die van de mensen die sier willen maken met hun auto.
Er zijn er genoeg die een dikke lening aangaan om hun droomwagen aan te kopen. Zelfs 2de hands. Natuurlijk aanvullen met het laatste model iPhone , maar voor de rest klagen als er een €20 rekening van't school in de bus valt.
Citaat:
Zeker een electrische is goedkoper in onderhoud en 0 € wegentaks per jaar , bovendien ook 0 € BIV bij aankoop.
Geen probleem, de bank zal het in initiële bedrag wel "sponsoren"
Citaat:
En de prijzen voor het verbruik in KWh is ook veel goedkoper als de benzine of dieselprijs per liter, wslk 50% goedkoper per 100 km verbruik.
Momenteel. Vadertje staat zal wel in(onze zakken)grijpen als de inkomsten uit brandstof te veel dalen. We merken het nu al ten andere. Minder gas en electriciteit verbruikt dan 2 jaar geleden, en evenveel betalen....
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden