Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2008, 22:54   #166
Texas Ranger
Partijlid
 
Texas Ranger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 294
Standaard

Wat voor nieuw programma zouden we voor Annelies kunnen bedenken? Een eigen politieke praatshow of zoiets? Of iets als de Laatste Show maar dan voor mensen voor niveau, met meer diepgang? Die Amerikaanse acteur Woody Harrelson had overschot van gelijk toen hij daar onlangs kwaad opstapte uit ergernis om het lage niveau van de gasten (Stany Crets zou beledigende opmerkingen hebben gemaakt in zijn richting). Waarom moet ook iedere keer het onderwerp seks er met de haren bijgesleurd worden, alsof dat het enige is wat de kijkers kan boeien? Er kunnen geen 15 minuten volgemaakt worden met praten of er moet wel ergens terloops een piemel, vagina, of borst vernoemd worden, hoe kinderachtig !!!

Ha, ik weet het, wij laten Annelies een eigen boekenprogramma presenteren!!! Ja, dat is het helemaal!!! Met af en toe in het aanbod de memoires van een afgeschreven politieker die zij dan kan op de rooster leggen... Wie steunt dit idee? Annelies zou namelijk veel belangstelling hebben voor literatuur, zo ving ik eens op, en een boekenprogramma op Tv daar zit ik al jaaaaren op te wachten!
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden