Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2017, 13:01   #23
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Als een bepaalde groep geviseerd wordt zoals bijvoorbeeld christenen moeten die ook niet de andere wang laten zien. De joden hebben hun conclusies getrokken uit WOII en hebben nu hun eigen staat en een eigen militair complex omdat ze anders verpletterd worden onder de moslimmeerderheid. Alle joden hebben waarschijnlijk verplichte legerdienst en worden bepaalde technieken aangeleerd in zelfverdediging. Om maar te zeggen pacifisten eindigen meestal tussen 4 planken.
Tariq Aziz was geen pacifist, maar tegen de VS was het Irakese leger spijtig genoeg geen partij. Na de invasie begonnen de aanvallen op en de exodus van de Irakese Christenen. In Syrië worden de Christenen beschermd door het regime dat na de val van Aleppo de belangrijkste stedelijke centra in handen heeft.

Dit alles betekent niet dat de Syrische en Irakese regimes, die overigens op erg gespannen voet met elkaar leefden, zo toffe regimes waren, wel dat de imperialistiche regime change en verdeel-en-heersspelletjes overal hetzelfde bewerkstelligen: chaos, genocide, etnische zuivering.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline