Los bericht bekijken
Oud 22 april 2016, 20:06   #46
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Als een moslim vijf mensen begroet, waarvan 3 mannen en 2 vrouwen. De mannen krijgen wel een hand, maar de vrouwen niet, omdat .... zij vrouwen zijn. Dat is pure discriminatie.
Ikzelf(Westvlaams boerke met een "pedigree" van een paar honderd jaar in deze contreien) voel me ook niet verplicht gelijk wie te groeten en al zeker niet op een manier die anderen aan mij zouden willen opleggen.

Zie je nu waarom ik eigenlijk die kerel uit het begin van dit draadje wel ergens begrijp?

Ben ik daarvoor een "beuzak"?
Misschien wel.
Moet ik daarvoor op het groot huisvuil?
Ik hoop toch van niet?


En er zijn,en laat ik nu een belangwekkend geheim verklappen,VERSCHILLEN tussen mannen en vrouwen.....

...hoezeer men dat in bepaalde "feministische kringen".....en blijkbaar zelfs in "poco-kringen (die ondertussen echt niet meer weten wat zeggen) zou willen ontkennen....

In Zweden zijn er,merkelijk "ernstiger" incidenten geweest dan dat handjesschudden binnen de gesubsidieerde sector van die g*dverd*mste nutteloze politiekers van de achterste bank.

Verkrachtingen,vechtpartijen,bedreigingen,achterho uden van informatie hieromtrent bij de politie ....om er eens enkele te noemen....

O ja,voor ik het vergeet,dat "politiek correcte" Zweden is wel een zeer aanzienlijke wapenexporteur naar exact het soort naties waar gewoontes in gebruik zijn die ze dan zogezegd verfoeien.


....schijnheiligaards...die Zweden...waren dat ooit trotse Vikingen.....pff

Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2016 om 20:14.
kelt is offline   Met citaat antwoorden