Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2003, 14:40   #5
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Ik vind dat het tijd wordt dat me de vele miljoenen aan subsidies voor het Vlaams Blok moeten stopzetten!
Ze doen niets anders dan rondlopen en andere mensen ambeteren. Als je daarvoor miljoenen moet krijgen, dan zullen de pestkoppen op school de beste carriere hebben!
Ik vind dat elke Blokmedewerker alleen recht heeft op een uitkering op basis van zijn/haar gezinssamenstelling, omdat ze in princiepe werkloos zijn. Ze verkopen geen product of werken eraan mee, en ze hebben dus geen enkele nut in een maatschappij die van de economie afhangt. De groep wordt maar groter en groter met de jaren, omdat leven als een parasiet de profiteurs eenmaal naar het Blok lokt!
Aan de andere kant wil ik ze wel extra voordelen geven, omdat ze de hopeloze gevallen van onze maatschappij onderdak bieden. Ik denk dan aan de geweldadige Rob-Klop - Anke, ex-naaktmodel waarvan het persoonlijke leven overhoop lag (Dit kwam uit Filips mond) - een
ontslagen politiecommissaris -...

Moby

wijziging: Dit moest dus in Politiek:Binnenland...
Zijt gij nu werkelijk zo dom, als uw papa u nog niet geleerd heeft hoe je in een forum te werk gaat blijf dan weg hé, je zou de mensen er hier een groot plezier mee doen!
OK. Om je een plezier te doen, ga ik hier op antwoorden...
Ik heb per ongeluk onder de verkeerde categorie gepost, en heb dat vrij ONMIDDELIJK rechtgezet.
Jij hebt je ingeschreven bij het Vlaams Blok en NOG STEEDS heb je die fout NIET rechtgezet!
dit is ECHT wel zielig...

sorry hoor, maar als je met deze onzin afkomt, moet je niet denken dat je veel mensen zult overtuigen van je groot gelijk....
__________________
Live free or die.
skye is offline   Met citaat antwoorden