Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2004, 16:07   #45
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
*correct* sinds wanneer hoeft je nationale ploeg mee te spelen om amok te maken??
er waren zeker 2 feiten met allochtoonse relschoppers in Brussel (op tv geweest ik dacht aan de beurs?) en 1 feit in Antwerpen (hier nog ergens te begrijpen aangezien Turkije wel meedeed)
I herriner me nog een oefenmatch (!) van Anderlech tegen een Engelse ploeg. Na de match gingen een stel idioten amok maken in Brussel. Er kwam toevallig een allochtoon langs gereden die een steen door de ruit kreeg. Toen deed die man het stomste wat hij kon doen, hij stapte uit en bekeek de schade, waarop hij aangevallen werd door de meute Engelse barbaren. De allochtone man werd in elkaar geslagen en de motor van zijn auto werd over zijn toeren gereden...

Ik herriner me de rellen in Charleroi tussen Engelse hooligans en de al even beschaafde Duitsers. Daar waren geen allochtonen in de buurt.

Bij die bewuste Engeland-Duitsland in Charleroi waren de organisatoren zo verstandig geweest om de parking voor de Engelse toeschouwers in een Turkse wijk te leggen, terwijl enkele weken eerder een supporter van Leeds doodgestoken werd in Turkije...

Ik wil hier niet gelijk de linkiewinkies elke moslim gaan goedpraten en betuttelen, maar ze over de kam halen als crapuul en uitschot en fanatiekelingen gaat te ver en als je dan toch EURO2000 erbij wilt halen, laat dan alle verhalen zien.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden