Los bericht bekijken
Oud 1 november 2003, 15:57   #7
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

* Er zijn vandaag nog veel meer massavernietigingswapens in Irak

Tja, daar heb je een punt...

Er wordt geschoten op onschuldige burgers

Wat ik absoluut niet wil goedpraten, GC. Maar kom me niet vertellen dat het onder Saddam beter was. Ik wérk bij een vredesbeweging, ik kan de feiten altijd wel eens opvragen.

Irak is een schuiloord voor terroristen (cfr. aanslagen van de afgelopen dagen)

Van saddamisten en eventueel islamisten. Door almaar de vs te bekritiseren (die ik zelf, tis maar dat je't weet, ook niet helemaal vertrouw) en niets over die terroristen te zeggen wekken jullie de schijn op dat jullie deze extremisten steunen. Ik hoop maar dat dat niet zo is, want de gedachte dat ik vorige verkiezingen op een terroristenpartij heb gestemd zou ik niet kunnen verdragen.

Irak is een gevaar voor de veiligheid in de wereld
Nog steeds ja. Zolang er nog restanten van de saddamisten en andere extremisten zijn. Voor het welzijn van de irakezen zelf zou je beter eens wat ondernemen tegen die terroristen. Ik erger me aan de houding van de antis, die selectief het ene kwaad bestrijden en het andere niet.


Begrijp me niet verkeerd: ik wil absoluut dat jullie verder blijven werken aan een sterke anti-oorlogsbeweging. Maar niet een die selectief de ene oorlogstoker aanvalt en de andere negeert.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline