Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2017, 14:23   #6413
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Even er op wijzen dat ik geen flamingant ben.

In een wereld van simplismen en hokjesdenken (niet persoonlijk bedoeld) kan ik begrijpen dat het zo over komt, maar ik kan vest leven met een unitaire kieskring en een Wallonië onder curatele van een nationale regering waarin de Vlamingen gezien hun demografisch overwicht op democratische wijze gebruik maken van hun recht om zonder Waalse partijen het land te leiden.

Pandareus maakt allang geen nuances meer dienaangaande, maar dat begrijp je vermoedelijk intussen ook wel.

Voor hem is hetgeen in Catalonië gebeurt op dit forum weer eenvoudig te herleiden tot de eeuwige strijd tussen goed en fout.

Goed is tegen Catalaanse onafhankelijkheid, het gebruik van alle middelen om het doel te bekomen en resulteert in een goeie Belg, fout is voor het recht op zelfbeschikking van de Catalanen als ze daar in meerderheid voor zijn, het gruwen van de acties van Madrid en resulteert in het labeltje foute flamingant.

Zij die het van op afstand bekijken schudden vast meewarig het hoofd, zij met een beetje intellect die het vanop dit forum meemaken kunnen alleen maar plaatsvervangende schaamte voelen voor dit gebrek aan moraal.
Ik beantwoordde De Panda, inderdaad.
Die gast werd op een snelle wijze 'flamingant' (voor 't lachen) en nu halve-kloot-fascist (niet om te lachen).
Dat gezegd zijnde: Catalounia hoeft geen onafhankelijkheid net zoals de Vlaenders wat mij betreft.

RAJOY MAG WEL NAAR DEN HAAG. 't Moeten niet alleen Afrikaanse Zwarten zijn daar.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 oktober 2017 om 14:34.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden