Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2015, 07:53   #354
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Alle bronnen behalve de Israelische vertellen dar de meerderheid v/d slachtoffers burgers waren.
Bs'd

Onzin. Zelfs Al Jezeera geeft toe dat de meerderheid van de doden terroristen waren.

Citaat:
Ook zijn zij niet begonnen.
Zij zijn begonnen met duizenden raketten op Israelische burgerdoelen af te vuren.

Je laat weer helder en duidelijk zien dat je geen idee hebt van de feiten en dat je alleen maar anti-joodse leugenpropaganda wil spuien.

Citaat:
Dat gaat dan ook op voor Israel , maar dan elk jaar.

Verder sprak ik over "leed", dus niet alleen de doden.
En welk "leed" heb je het over?

Citaat:
Al tientallen jaren lang veroorzaakt Israel de meeste doden / gewonden, de
meeste schade, het meeste leed onder de Palestijnen.
Maar op de een of andere zonderlinge manier moeten we geloven dat juist Israel enorm vredelievend is en het GROTE slachtoffer.
De palestijnen zijn op een trip om zo veel mogelijk joden te vermoorden en Israel te vernietigen, staat gewoon in het handvest van hamas, en daar betalen ze de prijs voor.

Citaat:
Het huidige beleid van Israel m.b.t. de Palestijnen gaat juist zorgen voor
dat waar u zo bang voor bent , dan worden ze het slachtoffer van breed gedragen haat.
Je bedoelt dat die haat er nog niet is??

Israel moet zich maar gewoon laten afslachten door de arabieren, want als ze zich verdedigen dan gaan de arabieren de joden haten??

Van welke planeet ben jij afkomstig?

Citaat:
U predikt haat, letterlijk , precies zoals de moslim fundies.
Nee hoor, ik haat de arabieren niet.

Ik vind alleen dat als ze joden willen gaan vermoorden dat ze dan met alle middelen gestopt moeten worden, ongeacht hoeveel doden dat oplevert aan arabische zijde.

Laatst gewijzigd door Eliyahu : 29 januari 2015 om 07:57.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden