Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 17:44   #8
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
En een 14-jarig meisje dat verkracht werd en zwanger is van een halfgare idoot, daar wenst u ook niet voor te betalen?
Er is een verschil tussen een medische en een niet-medische abortus.

Ten eerste zijn dit soort abortus verhalen de kleine minderheid. De grote meerderheid van de abortussen zijn door onvoorzichtigheid. Als een abortus minder kost dan contraceptie, wat ook een feit is, zullen vrouwen dat ook makkelijker toepassen.

Nu: abortus na verkrachting is dus een kleine minderheid. Ten eerste moet je juist vruchtbaar zijn op het moment dat je verkracht wordt, ten tweede worden de meeste vrouwen verkracht door een man die ze kennen, niet zelden de eigen partner. En de vraag is of die kinderen dan wel ongewenst zijn.

De verhalen van meisjes die in het donker door een wildvreemde van hun fiets gesleurd worden, zijn spectaculairder dan een vrouw die door haar eigen partner misbruikt wordt.

Dus wil ik betalen voor dat meisje? Hangt van de situatie af. Is het voor de geestelijke toestand van dat meisje het beste, dan is het een medische kwestie en heb ik er geen probleem mee.

Wil datzelfde meisje met haar vriendje spelen zonder bescherming, dan ben ik tegen, want dan had ze beter moeten weten en mag ze van mij volle pot betalen zonder mijn bijdrage.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden