Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2017, 03:56   #16
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een belangrijke les zou zijn: moeten wij hier vrezen dat de flikken gaan kloppen op onze oudjes en onze kinderen ?
Ik denk dat dat gaat meevallen.
Met uitzondering van in Brussel. Die vertrouw ik voor geen haar. De stoottroepen van de PS zitten daar.
Als de flikken gaan kloppen op onze oudjes en onze kinderen.... Dan doen ze dat alleen als hen dat opgedragen werd door de politieke ivoren torens die het middeleeuwse systeem ten alle prijze willen behouden om hun macht positie te vrijwaren.

Ik schreef: zelfbesturende deelstaten met directe democratie in een protocollaire staat/land zou Overal ter wereld het toekomst streef doel moeten zijn! De tijd evolueert, dus wetten kunnen aangepast worden net als de structuur van en land/staat. Probleem is dat de politiek het moet doen.....

Daarom MOET de bevolking aandringen "om de politieke wil op te dringen" dat een evolutie uitgestippeld worden door de volksvertegenwoordigers om zelfbesturende deelstaten te hebben in een protocollaire staat.
Pas dan, zonder opdracht... zullen de flikken NIET kloppen op onze oudjes en onze kinderen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden