Los bericht bekijken
Oud 23 december 2013, 15:49   #1
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard Worden in Iran nog publieke executies gehouden ?

Zoals U straks zal zien in Homeland (voor hen die dit volgen weliswaar raad ik hen aan nu NIET verder te lezen) word de held Brody leuk opgeknoopt.

Maar wat ik mij afvraag is waarom moslims een mens die ze willen terechtstellen nog op een gruwelijke en onmenselijke wijze dienen te laten afzien. Kan een executie met verhanging niet gewoon gebeuren met een val zodat de persoon's nek onmiddellijk gebroken word.

Zoals u straks zal zien word Brody hier met een koord aan de hals langzaam door een kraan naar boven getrokken en sterft hij een trage dood.

Moslims zijn daarom in mijn ogen gewoon barbaren als ze een mens (of dier !!!) steeds op een gruwelijke en sadistische manier laten sterven.

Hier ergens staat ook een draad hoe in de Gaza strook op een barbaarse wijze en zonder het minste respekt voor dieren geiten en schapen worden afgemaakt voor een of ander feest.

En voor diegenen die tot hier geraakt zijn met lezen wil ik nog zeggen dat de serie Homeland voorlopig toch gedaan is volgens mij, niettegenstaande men op het einde wel zegt "until next season".

Ik vind het een goede zaak want sommige series blijven eeuwig duren.

Heeft de maker hier trouwens op een subtiele manier niet willen bewijzen dat er toch een vijs los is bij die moslims door te laten zien hoe het hoofdpersonnage hier een langzame dood moet sterven ?

Happy viewing.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 december 2013 om 15:51.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden