Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2016, 14:13   #19
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Leading Succes People

L.S.P.
Deze draad is het gevolg van een oefening die iedereen kreeg bij L.S.P. namelijk zelf gaan opzoeken in de geschiedenis wat je kan leren van geschiedkundige figuren. Dit wil zeggen dat iedereen dit kan invullen voor zijn geval, als U iets anders hebt geleerd of onthouden van bv Napoleon dan had ik het graag hier gezien. Het was dus niet Bob die de antwoorden wist ,maar de ganse zaal die voor zichzelf ging zoeken en het waren de diverse antwoorden die zo leerrijk waren.
Ik heb het voordeel gehad dat de opleiding LSP gegeven werd in de firma KEPLER AG waar ik werkte ,het maakte deel uit van de interne opleidingen.
Dat Bob Delbeque daar rijk mee is geworden gun ik hem van harte want voor mij was dit een uitstekende opleiding ,waar ik nog alle dagen de vruchten van draag.

Een 2e opgave die ik mij herinner was dat we onze eigen grafsteen moesten tekenen met een tekst op en de datum van onze geboorte en overlijden.
Nadat we dat gedaan hadden ,nam de opleider (want het was Bob zelf niet ) ons mee naar een kerkhof en we moesten daar eens gaan zien hoe daar de datums waren. We moesten zelf vaststellen dat niet iedereen 90 jaar werd en daarna werd ons de vraag gesteld nog eens naar onze grafsteen te kijken en of we de datum niet moesten aanpassen.
Ik weet nog dat er bij mij stond.

"Hier ligt een man die zo weinig mogelijk wou doen, en zoveel mogelijk wou opdoen."

12 MEI 1952 - 18 JULY 2017


dus ik heb niet veel meer te leven.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 15 juli 2016 om 14:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden