Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2017, 09:16   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je wil zeggen dat de beerputlucht puur Belgisch is?
Inderdaad, in la Belgique mag je alleen braaf meespelen indien je mee in de beerput afdaalt... Anders wordt je op alle manieren, geldige of niet, gemuilkorfd en monddood gemaakt...
Van NVa mogen we nog vermoeden dat ze geprobeerd hebben en nog proberen door mee te spelen Vlaanderen te bevrijden. Speelden ze niet mee dan stonden ze heroepelijk aan de kant en Vlaanderen bleef zich verder blauw betalen voor dat maffieus Belgique...
Van alle andere Vlaamse klassieke partijen kan zelfs dat vermoeden er niet meer af want ze hebben Vlaanderen al letterlijk meermaals een dolk in de rug gestoken...
Wat Bracke doet is niet goed te praten en van mij mag hij afgestraft worden... Maar wat Bracke doet is wat la Belgique voortbrengt, en waar alle andere Vlaamse klassieke partijen voor de 100% in meespelen; nl. enkel en alleen corruptie waarbij het volk wordt uitgezogen...

Indien men weigert het verschil te zien en de mensen met onnozel gezever opnieuw met een kluitje in het riet wil sturen; doe dan uw laag bij de gronds werk verder...
Mij interesseert niet Bracke, mij interesseert niet de eens zogenaamde beste burgemeester van de wereld (wat komt heel die circus met wat we nu over hem weten er ook weer heel bekaaid vanaf), mij interresseert de maffia die la Belgique al sinds jaar en dag de dieperik insluist...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden