Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2016, 11:36   #59
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Beste Deo. Mijn aandacht werd gevestigd op deze topic door de Record Bank, omdat ze mij verzocht hebben per mail + brief + aangetekend schrijven op deze topic te verwijderen. Ongetwijfeld is dat de reden waarom de topic bij spaargids verdween.

In het schrijven wordt gesteld dat de beschuldigingen niet alleen onjuist zijn, maar bovendien strafbaar feiten van laster en eerroof zijn. Om die reden vraag Record Bank om het onderwerp te verwijderen en uw account te schrappen.

Je schrijven is mogelijk lasterlijk, omdat je op geen enkele manier aantoont dat Record Bank de hand had in de feiten die je opsomt. Je geeft bovendien zélf aan dat de (mogelijke) frauduleuze praktijken van de hand van een filiaalhouder zijn. Record Bank ontkent deze feiten.
De raadsman van Record Bank laat me bovendien weten dat Record Bank in deze definitief buiten vervolging werd gesteld.

Voor de schrapping van je account moet je niet vrezen, daar ga ik niet op in. Op grond van het forumreglement kunnen we je account schrappen als je iets onwettig doet. Maar dat is voor mij nog niet bewezen.

Ik ga wel in op de vraag om schrapping van deze discussie. Het belangrijkste argument is dat de raadsman je citeert in het feit dat jij een burgerlijke zaak hebt ingesteld en dat deze discussie moet worden verder gezet voor een rechter en niet op een forum. Met dat laatste ben ik het roerend eens. Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Kan je begrip opbrengen voor het sluiten van deze topic?
Sluit dit topic dan toch gewoon Maarten, waarom jezelf miserie bezorgen die te vermijden valt, er valt niets mee te winnen.
En zoals je zelf zegt : de ware toedracht kennen we toch niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden