Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2015, 14:08   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo Bekijk bericht
Ik denk dat die anti-Pegida beweging gewoon nog wat last hebben van hun verleden en nog steeds onder de schaamte van WWII reageren. Wij willen vooral niet meer als nazi's overkomen hoor.
Terwijl het een gewone eis is om je eigen cultuur te respecteren en behouden. Idd er is ver geen islamiet te bespeuren in Dresden maar de mensen zien daar hoe het gaat op plekken waar het wel vergeven is van religie gestoorden. Nogal wiedes dat zij dat willen voor zijn.
Het ligt helemaal niet aan "last hebben van WWII". De groepering EDL (English Defence League) werd ook helemaal vernietigd onder het mom van "neo-nazisme". Net zoals alle andere mogelijke protestpartijen tegen de multicul: allemaal krijgen ze hetzelfde extreem-rechts, racistisch, neo-nazi of fascistische etiket opgeplakt.
Blijkbaar werkt het zo goed dat ze het maar blijven toepassen.

Ik noem mezelf tegenwoordig openlijk "islamofoob" en voeg daar dan maar ineens aan toe "en ik ben tevens nazifoob". Voil�*! monddicht geslagen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline