Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2012, 19:51   #56
tarantula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dus elke moord die een moslim begaat valt volgens jou onder de noemer 'passionele moord' ?
"dat Marokkaans meisje in Heiloo dat door haar twee broers werd vermoord omdat zij zich 'te westers gedroeg'" valt volgens mij onder dezelfde noemer als 'passionele moord'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
"Kun jij anders eens een islamitische 'herdenking' opnoemen, voor alle onschuldige moslimslachtoffers die reeds gevallen zijn door terroristische aanslagen die gepleegd zijn door moslims ?"
Kun jij een Duitse herdenking opnoemen voor alle onschuldige Joegoslavische slachtoffers die gevallen zijn onder het Nazi-bewind?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hier geef je toe dat het Westen geevolueerd is, tov de rest van de wereld.
Heel wat mensen, ook in het Westen, zouden eerder zeggen: gedegenereerd. Dat zou trouwens ook de opvatting zijn van jouw eigen overgrootouders. Er zit heel wat toename in de decadentie, in die evolutie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Welke rechtsopvattingen dragen dan jouw voorkeur weg: die van het westen of de meer 'tribale' opvattingen van de rest van de wereld ?
Dat kan je enkel geval per geval bekijken. Er bestaan geen algemene blanco cheques, noch voor het één, noch voor het ander. Mijn loyauteit gaat principieel naar de wetten van de Schepper. Vandaar dat, naar mijn mening, elke rechtsopvatting daar eerst aan moet worden getoetst.
tarantula is offline   Met citaat antwoorden