Discussie: gehackt?
Los bericht bekijken
Oud 22 december 2015, 22:51   #91
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als ik het allemaal zo lees, dan toch niet (zoals sommige posters het zich in hun naïviteit voorstelden) de 'fijnbesnaarde dame van hoge afkomst', zulke posters. Maar dat wisten we al een tijdje
Ik heb mezelf op dit forum nooit als “fijnbesnaard” of als “hoog” in welke zin ook omschreven, maar als u doelt op mijn afkomst die ik uiteindelijk heb toegegeven nadat een andere forumdeelnemer er de aandacht op had gevestigd : die doet hier totaal niets ter zake, ook al wenst u er kennelijk als enige eenieder te blijven aan herinneren. Niettemin ter uwer informatie, mijnheer : in tegenstelling tot wat u in uw bejaardenromannetjes leest zijn mensen als ik helemaal niet van de rauwe realiteit van het bestaan afgesloten, en dus ook in mijn wereld weten wij hoe de vork in de steel zit, hoor.

Overigens en zoals tevens blijkt uit uw andere reactie, hebt u kennelijk nog steeds niet begrepen wat voor velen al lang duidelijk is en waar ik nooit een geheim van heb gemaakt : volkomen onafhankelijk van de al dan niet belangrijkheid van het onderwerp dat ertoe de aanleiding is, zijn mijn tekstjes voor mij louter Nederlandse taaloefeningetjes. Dat ik daarbij soms wat vocabularium oefen dat voor mij volstrekt ongebruikelijk is, nou ja, tot daar aan toe.

Maak u evenwel geen illusies, mijnheer : elk van ons leeft in zijn wereld, en die liggen op allerlei vlakken dermate ver van elkaar dat we dat, ter tevredenheid van elkeen, voor minstens de paar komende eeuwen zo gaan houden.
Gwylan is offline