Discussie: Hoe lang nog?
Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2017, 20:01   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Hangt er vanaf. Het doel van Groen (voor de allochtonen) en Vlaams Belang (voor de autochtonen) iis om zoveel mogelijk haat en polarisatie te creëren tot een moment dat we al braakneigingen krijgen om naar een ander ras dan het onze te kijken. Op dat moment zal er waarschijnlijk 't 1 en 't ander gebeuren. Voorlopig nog niet want de gemiddelde Belg is momenteel nog meer bezig met de lengte van zijn gazon, of dat 'm stoofvleessaus of een curryworst gaat pakken, dan met de kleur van zijn buur.
Of iemands kleur daar iets met te maken heeft dat lijkt mij niet echt juist.

Het gaat er eerder om of bepaalde groepen mensen onze leefregels, wetten en plichten op een deftige manier willen naleven. (wij moeten het in hun landen ook niet gaan uithangen)

Pijnlijk detail is dat dit ver te zoeken is in bepaalde gevallen en dat het zelfs zover gaat dat er groepen zijn die hun eigen regeltjes aan ons (de EU in het algemeen) willen opdringen.

Ik denk te weten dat we die groepen mensen al jaren de kans gegeven hebben om zich aan te passen wat ze uiteindelijk nog steeds niet doen laat staan ooit gedaan te hebben, ze vertikken het gewoon.

Dan lijkt het mij ook niet nodig om ze nog verder te blijven uitnodigen en toe te laten tot ons land/de EU.

Wij hebben ze ontvangen, jobs gegeven (zelfs voor onze eigen mensen) alle mogelijke toegevingen gedaan, wat krijgen we daar voor in de plaats????

Trop c'est trop ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2017 om 20:05.
Universalia is offline