Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2017, 11:18   #52
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nul komma nul cultuurrelativisme. Ik heb al eerder aangegeven dat alles wat een inbreuk vormt op de wet hard moet worden aangepakt. Mij gaat het erom dat u van moslims blijkbaar wil eisen dat ze zich schikken naar de mainstream, maar dat dit volgens u dan weer geen vereiste is voor andere sektaire groepen als bijvoorbeeld de Getuigen van Jehova.
0,0 ? Jij begon toch over relaties van Vlamingen? Gaat dit topic hier dan over Vlamingen die uit elkaar gaan? Neen ik vraag het verschil tussen de islam en de radicale islam.

Waar haalt U uit op dat ik niet wil dat JG zich aanpassen? Maar het ding is, wij horen amper verhalen van hen. Zij plegen hier geen aanslag. Het gaat om 8 miljoen mensen. Tegenover 2 miljard mensen waarvan miljoentallen verhuizen om Europa te veroveren via de demografische manier dat vind ik toch alarmerend en daar moet tegen opgetreden worden.

Ik bied daarin de oplossing op een presenteerblaadje en dan gaat U het afwegen aan JG. Ga eens undercover bij JG ja, ik zou er van verbaasd zijn dat je evenveel onwettigs zal treffen zoals in die docu van checkpoint.
Peche is offline   Met citaat antwoorden