Los bericht bekijken
Oud 13 april 2017, 16:23   #101
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht


Geheel los daarvan, maar misschien wel aardig om ook in dit topic te noemen: de veroordeling van naar Europa terugkerende jihadisten begint vorm te krijgen. In Nederland wordt de zaak van Laura H breed uitgemeten in de media. Haar familie vind haar een slachtoffer dat zo snel mogelijk niet meer als een terrorist behandeld moet worden. De D66 rechters van de slappe linkse Nederlandse rechtbanken (vrij naar Geert Wilders) houden haar liever nog even vast tot ze al het bewijs even grondig hebben bekeken.
Had ze maar niet naar Syrië moeten gaan om het werk van moordenaars te ondersteunen. Lijkt me best een redelijke aanpak, niet?

(En nee, haar terugsturen naar haar eigen land zou niet echt werken in dit geval.)
Quote: Ze wil zo snel mogelijk haar normale leven weer oppakken, samen met haar kinderen.
Quote: Opvallend was dat ook de vader van H. onverwacht een verklaring mocht afleggen tijdens de zitting.
Hij begrijpt niet dat justitie zijn dochter als potentiële terrorist ziet. "Ik heb alle vertrouwen in de goede bedoelingen van mijn dochter."

Moet haar vader wel bedenken dat ze kinderen had toen ze afreisde naar IS gebied wat haar keuze nog ernstiger maakt
In mijn optiek het recht verloren als moeder nog op te mogen voeden
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden