Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2006, 13:20   #55
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Gisteren kon ik op Radio 1 een mooie analyse horen vanuit Nederland.
Het kwam erop neer dat CS in realiteit ondemocratisch is en eigenlijk de problemen tracht te verdoezelen.
In Nederland is het vreemdelingenprobleem in een mum van tijd bespreekbaar geworden door de opkomst en dood van Pim F.
De PVDA (Wouter Bos) heeft ook begrepen dat hij niet verder kan als de "partij van de allochtoon", het werkt nog polariserender.
Voorts was men geschokt door het feit dat "intellectueel / kunstenaars" Vlaanderen zich onnozel en naïef hebben laten spannen voor de kar van le roi soleil.
De nederlander stelde dat in Vlaanderen het volwassen aanpakken van de vreemdelingenproblematiek nog niet kan.
Ondertussen tikt de klok verder, elke dag wordt nieuw Spallochtoon kiesvee aangevoerd.
Ik moest denken aan een oud grapje waarom de Surinamers veel vlogen met de maatschappij SAS = Suriname Amsterdam sociale dienst.
Het heeft de drie klassieke partijen in nederland een goeie 30 jaar geduurd alvorens ze doorhadden dat het wel een beetje fout gelopen was.
Frank VDB bemerkt dat taalproblemen een probleem zijn, elke leerkracht had u dat al 20 jaar kunnen zeggen.
In de sociale huisvesting wordt nog amper nederlands gesproken (marino Keulen)
Vreemdelingen zitten massaal in de werklooshied, hoe zou dat toch komen
Vreemdelingen overbevolken het misdaadgebeuren, voor autochtonen is er bijna geen plaats meer in de gevangenissen, dat ruikt naar racisme, De Witte?
U weet dat, een deel van de bevolking weet dat, zelfs in NL weten ze dat, maar in brussel weten ze dat niet, feremans weet dat niet en de aanhang van de sossen dus de andere dwaallichten weten dat ook niet. Die zijn nog altijd in de roes van de jaren '70, was toen een liedje met de naam " mijn naam is haas". Volgens dat principe leven vernoemde, niets aan de hand leven is één en al rozengeur en mannenschijn. Toch knap als ge zo door het leven kunt gaan.
ERLICH is offline