Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2017, 23:47   #661
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ... wat ik schreef is 100% correct!
Zijn er nog andere processen die de evolutie bepalen, ja hoor!
Maar mutatie en natuurlijke selectie is wel degelijk de basis van de evolutie.

Natuurlijk is blank worden een toevallige mutatie! Hoeveel keer moet ik dat aantonen? Ik heb verwezen naar uitgebreid onderzoek door verschillende teams; Dat onderzoek heeft de 5 mutaties op het genoom gevonden. En heeft ook gelocaliseerd waar de mutaties zijn gebeurd.

Men zoekt al 50 jaar via labtesten uit of mutaties toevallig zijn of niet. En elke test toont het volgende aan: toevallig! En dat is ook logisch. Want als het niet toevallig is, dan moet er een 'intelligentie' zijn die het stuurt. En dat weten we ook ondertussen: het bovennatuurlijke bestaat niet.
Je zegt zelf dat de evolutie willekeurig is, maar tegelijk zeg je dat er een basis is. Hallo. Aarde aan Geert? Neen ons blank worden was geen toevallige mutatie. In alle hypotheses zijn er duidelijke voorafgaande oorzaken waarop de mutatie een gevolg is. Lees de link van livescience, al vind ik bepaalde hypotheses ver van de pot gerukt. De meest logische uitleg is drift Geert. Ik zeg dat echt niet om verwarring te zaaien of omdat ik U persé ongelijk wil geven of mijn gelijk wil halen. Ik wil niet liever dan dat het in juist perspectief herleid is.

Er zijn toevallige mutaties, maar je dient nu bepaalde dingen niet door elkaar te slaan. Niet alle mutaties zijn toevallig en zij zijn al zeker niet de basis van evolutie. Daar die spontane mutaties aan het grotere geheel voorbij gaan, ze verdwijnen in het niets. En zij die blijven verschijnen worden er genadeloos uitgeselecteerd. Zo wreed werkt de natuur.

Uw voorbeeld van LIT is ook naast de essentie omdat ze niet aantoont dat wij blank werden door toevallige mutatie en selectie.

Laatst gewijzigd door Peche : 18 maart 2017 om 23:47.
Peche is offline   Met citaat antwoorden