Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2017, 06:49   #664
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Een lang verhaal kort gemaakt?? Begrijpt gij deze tekst wel??
Wat betekent volgens u: 'could also have been '?
Wil je dan bewijs? Dat is er niet. Dat zijn de hypotheses op een rijtje.
De mijne staat er tussen, de uwe niet.
De essentie.

Citaat:
Deze tekst is een opsomming van alle mogelijke theorieën, 8 jaar geleden! De laatste wetenschappelijke onderzoeken schrappen een heleboel theorieën.
De link weerlegt enkel dat de opname van vitamine D door natuurlijke selectie gebeurde. Niet dat wij blank werden door natuurlijke selectie op een toevallige mutatie.

Citaat:
Show me the evidence! Show me the evidence!
Heb ik nooit gevraagd. Enkel gevraagd je eigen mantra te staven. Waaruit dan in eigen research zou duidelijk worden dat je verkeerd bent. Een echte man durft dit toegeven.

Citaat:
Hoe kunnen die genen dat weten? Die zien dat ze op reis zijn?
Die weten dat dan ook niet, die doen. Die reageren. Huidcellen worden blootgesteld aan koudere klimaten, neemt moeilijker vitamine D op, gaat verbleken. Hpothetisch bekeken en dan loop ik mee voor het belang van het argument. Heb je überhaupt wel op die link geklikt?

Citaat:
Ja, dat heb ik hier ook al geopperd, maar dan kwam Piero met de reactie: ik geloof dat niet. Wel, ga bij hem jammeren! Drift en migratie zijn 2 verschillende zaken. Gij kunt dat niet snappen. En nog steeds negeert gij het feit dat de Europese homo sapiens bijna 40 000 jaar in Europa leefde, MET een zwarte huid. De witte huid is een zeer recent fenomeen. Zelfs niet eens ontstaan in Europa. Ik weet het, want ge zit op die debiele creationisten websites, al die onzin te lezen.
Migratie, isolatie, ... zijn allemaal dingen wat je onder genetische drift kan verklaren. Probeer beide woorden eens letterlijk te verklaren. Dat is wanneer genen zich willekeurig gaan verspreiden, migratie is daar zeker één onderdeel van. Het kan ook seksueel, maar migratie is nu aseksueel.
Ik negeer niet wat jij zegt, ik vraag je het te staven. Niet "show me the evidence" maar show me the hypothese. Zoals ik enkele posten terug gedaan heb. Ik heb nu duidelijk aangetoond dat drift een oorzaak kan zijn, maar nergens las ik dat er selectie op een toevallige mutatie plaatsnam.
Dus stopt met rond de pot te draaien en ga naar de essentie.

Hoe werden wij blank door selectie op toevallige mutatie?
Waar staat dat natuurlijke selectie en mutatie de basis van evolutie is?
Geef mij 1 voorbeeld van een selectie op een toevallige mutatie.


3 zaken die jij kan niet nuanceren en we nu daarom ellenlange pagina's rond de pot draaien. Maar ik heb mijn shit wel onderbouwd deze maal in discussie. Het zijt gij die te kort schiet. Ik heb hier niet één creationistische uitspraak gedaan, noch één link gedeeld. Ik heb bij het belang van het argument gebleven. Die leugens mogen wel eens stoppen. Maar ik zal eens creationisme bovenhalen.

Hier nog een website die zegt wat ik zeg:

Genetic Drift
Skin colour is a question of historical factors deep in human history, thousands of years ago. *Apparently as different groups (families or larger groups) moved on from their larger group, gradual changes took place. *These minute changes are explained in various technical sources, explaining how DNA reproduces and recombines generation to generation.
Genes are reorganized, placed in different order on the same chromosome, or at times shifting chromosomes. *This is called 'recombination." *Additionally a gene may be slightly damaged in the process of cell division or recombination. *All the processes involved in the creation of offspring result in slight differences over generations. *In the Y male chromosome, the sequence of such changes can be seen, since the tail of the Y chromosome is passed on to male heirs rather than recombined. *This is a primary source of information enabling recreation of human biological history.
Isolated human groups have a smaller number of people to mate with, so they develop their own characteristics as changes occur and mixes and matches occur in their tribe that were different from the larger group they used to be related to. *Scientists call this "genetic drift." *This appears to account for the general distinctions between broad human groupings around the globe. *Various additional distinction can be noted as you zoom in for more regional, then local analysis. *Thus it is a matter of perspective, how broad, how narrow, and what is your starting point for comparison (historically, genetically, politically, geographically).


http://orvillejenkins.com/ethnicity/...tofafrica.html
Dr. Orville Boyd Jenkins

Ik kan google op "pale skin genetic drift" "skin colour genetic drift" raadplegen en krijg duizendtal hits. Nu is het aan U Geert. Die vrouw is een creationist, gaat ge U te kakken laten zetten door een creationistische wetenschapper? }-)

Laatst gewijzigd door Peche : 19 maart 2017 om 07:16.
Peche is offline   Met citaat antwoorden