Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2009, 23:02   #132
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
De reactie van Juliette daar is precies ook de reden waarom mijn liefde voor Vlaanderen is bekoeld.

"Ik woon sinds een maand in Belgie en ik heb daarvoor al vele weekenden in Antwerpen doorgebracht. Ik moet eerlijk zeggen - ik ben een beetje bang voor de Belgen. Zodra ik me voorstel of iets vraag, krijg ik een schuine onvriendelijke blik. Begrijpelijk na al die luidruchtige dagjesmensen, maar come on! Je kan ons niet allemaal over één kam scheren."

En er is geen enkele rechtvaardiging voor die houding.
Er zijn nu zelfs Vlamingen die klagen dat ze te veel 'Ollanders op den téevée te zien krijgen nu de televisieproducties VTM en NOS hechter samenwerken. Nu, vanuit hun lui gat in die doffe zetel komt een zeker percentage Vlamingen misschien ooit hardleers nog wel tot inkeer, door nog méér Hollanders erop te gooien en het liefst luidgebekte Noord-Hollandse randstedelingen van boven Alkmaar! Dat zal ze leren die lamme kleinburgers.
Gelukkig is er ook tegenwicht te vinden, alleen moet bij ons volk eerst altijd één iemand de durf hebben tegenwicht te bieden, de aanzet te geven. Veel mensen hier zijn bang om een horde over hen heen te krijgen omdat hun leiderscapaciteiten ontoerekend zijn en dat zij er vernederd vanaf zullen komen.

Ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar jammer genoeg riskeert wegens groepsdruk de gore Nederlandbasher thans nog steeds het minste risico belachelijk gemaakt te worden.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 oktober 2009 om 23:08.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden