Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2009, 22:43   #1
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.849
Standaard Vlaams parlementsvoorzitter boycot de Belgische monarchie

Vlaanderen heeft nu dus officieel een parlementsvoorzitter die weigert de hielen van Laken te likken en die aankondigt de jaarlijkse lik-sessies van de gestelde lichamen te zullen boycotten.

Citaat:
Republikeinse voorzitter stuurt kat naar recepties

Jan Peumans is overigens niet van plan om als Vlaams Parlementsvoorzitter naar recepties van de koning te gaan, zoals die met Nieuwjaar voor de gestelde lichamen.

"Mijn vader heeft me altijd republikeins opgevoed en nooit koningsgezind", verdedigt Peumans zijn keuze. "Ik heb alle respect voor de koning als persoon, maar niet als de instelling, als de monarchie."

"Monarchie rijmt niet met democratie, dat hebben wij altijd gesteld", besluit Peumans en dus stuurt hij zijn kat. Ondervoorzitter Carl Decaluwé (CD&V) zal in zijn plaats de recepties bijwonen.
Lees verder op http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ans_voorzitter.

Hoort hier eigenlijk geen massa-betoging van de vaderlanders tegen op straat te komen? En, naar goede Belgische gewoonte, een massa opgehitst gepeupel die het Vlaams parlement aanvalt en vandaliseert?

Wat me nog het meest verwondert is dat Hans en Bruno in hun laatste persmededeling met geen woord reppen over deze insubordinatie van de Vlomse boerkes.

Er breken werkelijk nieuwe tijden aan.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden