Discussie: Het IPA uitvoeren
Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2011, 18:20   #26
freelancer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2011
Berichten: 7.192
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
en zo moet Meneer Leterme zich nu ook daarmee nog eens bezighouden......alsof er al niet genoeg op het bordje ligt..... :

Ja,ik ben ook aangesloten (bij de LBC),maar ik kijk met groeiende verbijstering naar de vakbondshouding.De boodschap die gegeven is,is dat het toch maar beter de politiek zal zijn die Interprofessionele akkoorden moet uitvinden,en niet de sectoren..
Het "middenveld" faalt jammerlijk.....

Een andere boodschap is(eentje die niet met zoveel woorden gezegd wordt,maar volgt uit immobilisme-) : F*ck You jongere generaties,onze voordeeltjes,NU,gaan voor!

Een andere boodschap(die,vrees ik, bij de werkgevers zal de ronde doen),kijk,met die vakbonden kunnen we geen akkoorden meer afsluiten,want ze zenden blijkbaar de verkeerde mensen om mee te onderhandelen...een "akkoord" is geen "akkoord" meer
Mensen die regelmatig met vakbonden in contact komen (maar dan niet uit eigenbelang) weten wel beter...
Vakbonden hebben steeds als eerste het woord solidariteit in de mond... maar het mag hun (of hun leden) nooit een frank kosten...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden