Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2017, 16:51   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Men zit blijkbaar al zo erg in de shit dat er voor onze instanties niets anders meer opzit! Ze kunnen de binnengestroomde profiterende en crapuul-uithangende verrijkers al lang niet meer de baas. Ze weten niet waar ze ze nog zouden moeten stoppen. Ze "zijn gekend door gerecht en politie" maar ze laten lopen is het enige waartoe ze nog in staat zijn. Ze kunnen enkel nog een tijdje doen alsof ze van niets weten...
Waar we op af stevenen, financieel en maatschappelijk, is niets om naar uit te kijken! Arme kinderen en kleinkinderen: die gaan wat meemaken...
Dus zoals ik altijd al schreef:

Uiteindelijk het 'Paard van Troje' de deur wijzen.

Bootvluchtelingen de deur wijzen, opvangen met een soort van 'Coast Guard boten' en na enige zorg gelijk terug naar 'huis' varen.

Geen jobs, geen kindergelden, geen winkels laten starten, geen haatkraaitempels meer laten bijzetten ... ellenlange lijst
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline