Discussie: Mosselen!
Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2005, 12:02   #29
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nee, maar dat betekent niks, want alle tv-zenders zijn tegen de Belgen.
Hoe meer ik die complottheorieën van jullie begin te lezen, hoe meer schrik ik begin te krijgen. Wat als de BUB gelijk heeft? Wat als de Partij binnenkort aan de macht komt, en de Leider premier is? Op wie gaan ze de schuld dan afschuiven, wanneer het wat minder gaat? Worden alle mensen die verdacht worden van 'foute' sympathieën dan het land uitgezet, omdat ze de Belgische heilsstaat saboteren? Worden argeloze migranten van hun bed gelicht, omdat ze de belgitude van het Vaderland aantasten? Wordt iedereen de het 'Leve de Koning' niet over de lippen krijgt tegen de muur gezet? Krijgt iedereen die niet vrijwillig tweetalig is, een enkeltje Limburgse goelag? Ik hou mijn hart al vast...
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline