Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2017, 22:01   #40
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik zou ze eerder lomp noemen Elke dag uw kloten afdraaien. Van uw brutoloon een groot gedeelte mogen afgeven. Op uw nettoloon nog eens elk jaar een belastingbrief mogen ontvangen om bij te betalen. Tijdens je woon-werkverkeer proberen ze u nog te flitsen en andere zaken te beboeten = een dag tot enkele dagen gratis werken voor de smurfen (en dan zagen ze over gebrek aan respect), gaan tanken voor op uw werk te geraken en maar hoge accijnzen op uw brandstof betalen, een ongeluk en weer enkele jaren een lening voor een andere wagen mogen betalen (een wagen die je nodig hebt om te gaan werken) ....... En op het einde van de rit en als je lang genoeg leeft krijg je nog een pensioen om juist op water en brood te kunnen blijven leven. Dus LOMP, LOMP en nog eens LOMP!!! En ja noem ze dus maar gerust gepeupel.

En mensen zoals Rudy'ke lachen die mensen elke dag in hun gezicht uit en strijken fortuinen op. En mits wat mooie constructies hebben ze nog enkele miljoenen achter de hand. Maar owee als een gewone mens zonder politieke invloed dat ook doet. Dan is het heksenjacht en maken ze er op TV een mediacircus van. En verontwaardiging van alle mensen die ik onder de noemer gepeupel plaats. Puur uit jaloezie en leedvermaak. Arm gepeupel toch
Kijk eens aan. Al dat selectieve gevingerwijs interesseert me niet als iedereen het doet.
Dat ze het officieel eens aanpakken bij iedereeen.

Als het waar is dat Rudieke een bestuursfunctie heeft bij SPa dan verketter ik dat als zijnde belangenvermenging. Voor de rest mag hij verdienen wat alle anderen ook mogen verdienen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden