Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2004, 01:19   #68
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana

Nou, ik ben dan toch die ene kat, en eigenlijk denk ik dat er nog meer zijn dan ik skill & Kital eveneens om er maar 2 te noemen.
Ik vraag geen hele dossiers, maar een indicatie moet er toch zijn?
Het zou van grote domheid getuigen als je grote omwentelingen belooft aan je kiezers maar niet eens weet hoe je dat gaat verwezenlijken?
1 miljoen mensen verwachten concrete veranderingen dus ze zullen toch wel een idee hebben?

belooft is met een T natuurlijk dus eventjes gecorrigeerd - heb een hekel aan dt fouten, in de eerste plaats die van mezelf
Wel ik ben ook een van die katten, maar ik had het over de politieke partijen. Evenwel zou ik het machtig interesant vinden als een VB'er hun voorstellen zou willen toelichten. Misschien zou een FB-lid op deze forum iemand van het partijbureau kunen vragen om een discussie te komen voeren. Volgens mij moet het mogelijk zijn om hier geslotendiscussies te houden met "ingeschreven" forum-gebruikers die gekicked kunne worden indien nodig (om de discussie overzichtelijk en informatief te houden).

Ik maak voortdurend dt fouten
Als u daarmee bedoelde dat een VB mandataris, hier, zo veel mogelijk, concrete antwoorden op al mijn vragen komt geven, graag. Een discussie voeren in een chatsessie zie ik minder zitten, dat medium is niet echt geschikt om concrete antwoorden te krijgen. Je mag dan al blij zijn als er 2 vragen aan bod komen. Tenzij op voorhand de vragen overhandigd worden en dat die als 'agenda-punten' worden afgehandeld, dan kan er mss wel iets constructiefs uit voortkomen.
Ik heb mijn vragen eenvoudig en duidelijk geformuleerd en ben echt benieuwd naar welke concrete oplossingen zij voorhanden hebben.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline