Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2004, 11:04   #80
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niet-blanke belg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik kan me bovendien totaal niet vinden in het Alexandra standpunt.
Zit die puriteinse zeurkous nu nog steeds in het blok?
't Is toch die dat elke blote tiet in reclame wou verbieden?
Alexandra was een vd redenen waarom ik niet op het blok stemde vroeger.

Hoofdreden was natuurlijk dat het blok als een racisitische partij bestempeld werd. Dat was van horen zeggen.

Wat mij feitelijk nu stoort aan het blok is hun voortdurend gescandeer van "eigen volk eerst". Hoofdreden is dat ik nu nog niet echt weet wat "eigen volk" betekent.
Wat met vreemdelingen die volledig geintegreerd zijn, perfekt tweetalig zijn, werken en keurig hun belastingen betalen? Behoren die ook tot het eigen volk?
Neen, niemand kan een andere biologisch-culturele identiteit aannemen. Je bent wat je bent, wat je ook zult doorgeven aan je kinderen, en wat je voor de rest van je leven blijft. Een 'geïntegreerde vreemdeling' bestaat niet: ofwel blijft hij vreemdeling, zoals de overgrote meerderheid, ofwel is hij een gespleten, ontworteld individu.

Een sterke, bloeiende staat kan alleen bestaan waar er een sterke, zelfbewuste, bloeiende volksgemeenschap aanwezig is. Ik ben volledig gekant tegen een mechanistisch staatsapparaat dat meent allerlei heterogene elementen te moeten verwerken tot een 'multiculturele' brij. Het heeft alleen maar geleid tot een gestoorde samenleving, die op termijn ook onze ondergang wordt.
Volksstormer is offline