Los bericht bekijken
Oud 13 september 2017, 15:42   #13
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk heb je er niet veel van begrepen. Maddens verwijst in zijn artikel zeer kort naar een mogelijke samenwerking tussen Vuye en het VB of tussen Vuye met LLD. Dit is geen "forza flandria" maar eerder een "forza miseria". Dus je titel klopt niet. Je wil natuurlijk de N-VA treffen, maar om dat te doen ga je nog véél bokes moeten eten. Het is trouwens opvallend hoe dikwijls je moet terugvallen op copy-paste of gezegdes van mede-belgicisten om je doel enigzins te bereiken.

D�*t is inderdaad de bedoeling. Jouw case dan.

Maddens vertelde nog andere dingen maar die wisten we reeds.
Dat Dewever sommige zaken terug in de koelkast stopt wisten we nog niet met definitieve zekerheid. Alhoewel; degenen onder ons die logisch kunnen denken vermoedden dat reeds lang met bijna zekere waarschijnlijkheid.Het is dus echt geen nieuws wat Maddens bracht. Het is wel gazetvulling in 1000 woorden waar één zin voldoende was als berichtgeving.
Met wat hij zijn groot nieuws aanvult zijn veronderstellingen naast vaststaande feiten En wat U er bijvoegt als commentaar is "whischfull thinking". Maar dat is ook geen nieuws. Ook dat weten we reeds.
We lijden allemaal aan die ziekte.
Een oud spreekwoord zegt dat men aan uzelf de hele wereld kent.
Ook ik wordt soms geconfronteerd met die ziekte. Maar wel heel weinig nog. Het beste geneesmiddel daartegen is om al uw wensen en verzuchtingen op de compost-hoop te gooien.
Bovendien is al hetgeen een politieker zegt maar een halve waarheid.
Ze zeggen veel maar als de opportuniteit zich voordoet zullen ze altijd bij voorkeur naar de dikste beefsteak grijpen.
Het is beter te geloven in wat gebeurt dan te verzuchten in wat men belooft.
Deze nacht droomde ik nog van werk te maken van een der mij beloofde maagden. Tot dat "krapul" mij zegde dat ik er niet moest aan denken van één poot naar haar uit te steken. Van de slag werd ik klaar wakker.
Ik heb mij al dikwijls afgevraagd waarom ik steeds terror-dromen heb.
En dit terwijl anderen........ !
Is dat de reden misschien waarom er mensen zijn die hun halve leven graag in het bed vertoeven? De slaapkoppen dus. Gelukkig volk. Feitelijk hebben zij altijd gelijk zonder er zelfs veel voor te doen.
Als ze dezen ooit aan het werk krijgen gaat dat nogal een clash geven.
Hun repertorium is echter onuitputtelijk. Een eksteroog; koppijn; winderigheid; gezwollen tepels; een zere rug van t'zitten of een traumatische ervaring door een spin in het bad aan te treffen. Enz. enz.
Een baas die dat betwijfelt kan de deuren sluiten.
Hij wordt gedegradeert tot een gestroopt konijn.
werkman is offline   Met citaat antwoorden