Los bericht bekijken
Oud 3 december 2017, 01:04   #38
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Voil�* ge hebt het eindelijk verstaan. Uitgenomen wat repressie betreft, Spanje is een democratie en de rechterlijke macht ageert tegen degenen die de wet overtreden.
Dat kun je van elke bananenrepubliek zeggen.
Uitgezonderd repressie, een gerecht dat naar de pijpen van de machtshebbers handelt, een pers die gemuilkorfd wordt, ...
Geen democratie dus.

Maar niet getreurd, Franco dacht ook dat hij de Catalanen voorgoed onder de duim had.
't Is hem precies niet goed gelukt, hee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Niet zoals Puigdemont die nooit een klaar antwoord gaf op de niet mis te verstane vraag van Rajoy en dan laf of het laatste moment de hete patat naar het parlement doorschoof.
Dat was geen vraag, maar een dreigement.
Hij had 200% gelijk om daar niet met een ja of een neen op te antwoorden.
Je bent niet laf als je je niet laat afmaken, het bewijst gewoon dat je intelligent bent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
En niet vergeten : de schijtlaars is daarna gaan lopen, als een hond met de staart tussen de benen...
Ik snap dat wel, hoor, die woede van een wreed regime dat zo graag na het vernederen van een heel volk nog eens zijn leider wil vernederen.
't Moet steken bij al die Cataloniëhaters dat hij nog op vrije voeten is.
Als een roedel wolven die graag een dier zouden doden, maar ze kunnen er net niet bij.
Spijtig dat ze daar zo weinig menselijk zijn in Madrid.

Nu ja, vandaag olijfolie gekocht, van de Serra da Estrela.
Voor zij die niet weten waar dat ligt, dat is een prachtige bergstreek in Portugal.
In andere situaties had ik Spaanse gekocht, maar ik ga ze nog een tijdje boycotten.
Vroeger snapte ik niet waarom de Portugezen zo weinig moesten hebben van de Spanjaarden.
Nu met de kwestie Catalonië is het klaar en duidelijk.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 3 december 2017 om 01:20.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden