Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2017, 10:33   #12
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
In het begin valt hij de presentator aan omdat die hem zou framen, iets wat door Baudet duidelijk ingestudeerd is.

Later volgt er een discussie waar hem gezegd wordt dat hij net hetzelfde doet door de media te framen. Bogaert zegt hem dan dat je niet moet veralgemenen en dat je moet nuanceren. Daar heeft hij geen antwoord op.
Bogaert klopt hem dan troostend op de schoouder
ik kan aannemen dat ge voor links en dus voor Schoofs supportert, Dadeemelee, maar DS ziet Schoofs toch ook op zijn plaats gezet hoor :

Citaat:
Presentator Bart Schols stelde Baudet voor als: 'Hij zit sinds kort in het parlement en wil af van Europa. Sommigen noemen hem beleefder dan Geert Wilders, maar een stuk gevaarlijker. Hij is er ook van overtuigd dat vrouwen minder ambities hebben dan mannen.'

'Framing'

Baudet was niet opgezet met die introductie. 'Die intro die u mij gaf, was oneerlijk en flauw. Ik hoop niet dat de kijkers nu het verkeerde beeld krijgen. Het feit dat ik zou denken dat vrouwen minder ambities hebben, is niet waar, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb enkel gezegd dat vrouwen in topposities bij bedrijven er vaker voor kiezen om parttime te gaan werken.''

'Of dat goed is of niet, daar heb ik me nooit over uitgesproken. Ik vind dit framing en ik vind dit kwalijk. Je moet in de media een neutraal beeld schetsen van iemand en hem zo ook introduceren. Niet meteen kleur geven aan het gesprek.'
om naar de topictitel te verwijzen : Dadeemelee is hier den enige die door de mand gaat.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden