Los bericht bekijken
Oud 9 november 2017, 16:01   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En zoals Micele zegt: mensen met deftige isolatie en een moderne gasbrander gaan het verschil niet voelen. Die betalen nu reeds meer aan electricteit dan aan gas (allez, ik toch).

Tzijn de mense die voor 200 euro aan voorschot gas/mazoet betalen per maand die inderdaad de dupe gaan zijn. Maar die moeten dan maar eens denken aan vernieuwing.

PS: Ik betaal 60 euro per maand aan voorschot gas, voor warm water + verwarming. En dat gaat ruimschoots toekomen.
Allé, de sociale woningmaatschappijen mogen hun huurwoningen dus nog eens enkele jaren leeg laten staan, om al die aanpassingen te gaan uitvoeren.
En ik verwacht ook niet dat de huiseigenaars staan te springen om geld uit te geven aan nieuwe verwarmingsinstallaties en warmtepompen, omdat hun huurders minder energiekosten zouden hebben.

Een ander feit is dat de gemeentes aandeelhouders zijn van de netwerkbeheerders en deze dus de daling van hun inkomsten moeten aanvaarden.


En dan zit je nog met enkele regels die bepalen dat je woning minder energie en milieuvriendelijk is als de elektrische verwarming heeft.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden