Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2014, 10:04   #25
nr7
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2014
Berichten: 51
Standaard

Fijn om te zien dat er toch enige reactie is. Ik heb in feite te beperkte kennis om een actieve bijdrage te leveren aan de discussie, t.t.z. ik heb alle relevante documentatie niet gelezen. Maar wat ik stuitend vindt ik het dogma dat inderdaad heerst over het onderwerp. Negationisme en anti-semitisme zijn inderdaad strafbaar, en die context moet je geweldig opletten met wat je neerpent...

Ik merk wel dat er bij dit thema vooral veel mogelijke verklaringen worden geopperd, en dat de industriele vernietiging d.m.v. gaskamers dan maar als meest plausibel wordt aangenomen.

'Er bestaat zogezegd inderdaad geen enkel document die het bestaan van gaskamers hard kan maken.'

Dit is de stelling waarnaar ik ben geinteresseerd, en ik vindt de ad hoc methode waarbij men op cijfermatige basis beslist dat er wel sprake moet geweest zijn van het gebruik van gasmakers een beetje zwak. In eender welke andere wetenschappelijke discipline veegt men toch de vloer met een zulke ad hoc methode ?

Hebben julie bepaalde boeken in gedachten waarin objectief onderzoek is gedaan naar het bestaan van de holocaust ?

dank
nr7 is offline   Met citaat antwoorden