Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2017, 21:37   #83
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Probleem mee?
Patrick alvast niet, alles volgens het boekje.
Ik heb daar geen probleem mee.
inderdaad, alles volgens het boekje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, ik heb daar problemen mee.
Zou jij het appreciëren moest een forumlid jouw werkgever benaderen om u een loer te draaien?
Zo ver denkt rasarveke(d.e) niet na.
Maar het is verloren moeite, het gaat juist niks veranderen.
rasarveke is gewoon in zijn gat gebeten omdat hij er niks aan kan veranderen en daarom spreekt hij steeds over fraude.
Maar ik of mijn baas hebben geen fraude gepleegd.
Tot nu toe heeft nog niemand van 'mijn' werk mij gecontacteerd en er zal ook niemand mij contacteren omdat er niks verkeerd is gedaan.
Maar rasarveke(d.e) kan dit niet verkroppen en in volle frustratie begint hij dan te dreigen.
Hij schrijft dan zinnen zoals...wie mij uitdaagt...
Maar ik heb hem eens uitgedaagd om te samen te komen in het station van Hasselt maar hij was niet op de afspraak aanwezig omdat hij het lef niet had en het(volgens rasarveke d.e) langs zijn broek liep.
Het is daarom dat ik schreef...ik wacht...en wacht...en wacht...en wacht...enz...
En dan word het stil aan de overkant en de overkant is rasarveke(d.e) maar hij had het zelf nog niet door.
En dan maar anderen verwijten maken over begrijpend lezen.
Ik zal jullie op de hoogte houden of de NV publiek recht van de NMBS mij gecontacteerd heeft maar ik denk dat ik jullie niks kan vertellen want er is gewoon niks te vertellen.
En laat rasarvek(d.e) maar proberen mij een loer te draaien, het gaat hem niet lukken.
Het vervolg zal volgen...

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 26 januari 2017 om 21:39.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden