Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2017, 17:44   #86
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat heeft daar nu eens niets mee te maken.
De NMBS is een overheidsbedrijf dat ieder jaar miljarden te kort heeft.
Als belastingbetaler draai ik ook op voor een deel van die kosten.

Als hier dan iemand doodleuk komt verklaren dat hij € 600 premie krijgt doordat hij en zijn baas afspraken maakte over het tijdstip van oproep, dan zie ik daar fraude in.

Ik heb onze forumgenoot hier herhaaldelijk op gewezen.
Volgens hem is alles wettelijk in orde, hij heeft zelfs de HR dienst hierover gecontacteerd, zij bevestigden, volgens het forumlid, dat alles wettelijk verlopen is.

Het is dan mijn plicht als burger en als politicus om zo'n zaken aan te kaarten bij de NMBS directie.
Daarbij heb ik het geacht forumlid er regelmatig op gewezen dat dit fraude is en dat ik deze fraude zou aanklagen.

Als antwoord kreeg ik steeds een hoop smileys en zeer uitdagende teksten.
Na een laatste waarschuwing heb ik dan de knoop doorgehakt en de zaak aangekaart.

Volgens de NMBS medewerker is er nog steeds geen vuiltje aan de lucht.
Ik hoop voor hem dat hij gelijk heeft, maar tegelijkertijd wil ik wel iets doen aan dit systeem.
U ziet daar fraude in, iemand anders niet maar u wel.
Ik zeg u dan dat dat geen fraude is en ik schrijf nog dat zelfs de personeelsdienst van de NMBS daar geen fraude in ziet.
En toch gelooft u dat niet en blijft u doordrammen over fraude.
U heeft mij regelmatig erop gewezen dat u dacht dat het fraude is en ik heb u tig keer geantwoord dat het geen fraude is.
Maar toch blijft u geloven dat het fraude is en verwittigd u HR.
U blijft zo in uw gedacht dat er fraude is gepleegd en dat het uw plicht is om dat aan te kaarten.
Hoe kunt u fraude aankaarten als er geen fraude is gepleegd?: lol:
U moet voor mij juist niks hopen.
Ik weet dat er geen fraude is gepleegd, mijn baas weet dat er geen fraude is gepleegd en de personeelsdienst weet dat er geen fraude is gepleegd.
Alleen u blijft vasthouden aan het idee van fraude.
En u moet niks doen aan dat systeem, het zijn uw zaken niet.
Maar u heeft zo de drang om u bezig te houden met zaken die u helemaal niet aangaan dat u maar blijft doorzagen over fraude omdat u eigenlijk niet weet wat u moet doen en dan begint u dingen te schrijven zoals : dan moet u mij maar niet uitdagen.
Weet u wat u moet doen?
Hou u bezig met uw werk en laat anderen hun werk doen.
Of heeft u niks te doen op uw werk zodat u anderen hun werk wilt controleren?
Plicht als burger en als politicus?
Laat me maar eens heel hard lachen.:lo l::lo l::lo l:
uw plicht als politicus is om mensen te helpen, niet om ze onterecht aan te klagen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden