Los bericht bekijken
Oud 2 september 2017, 21:14   #157
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Pandareus, was het kind blank dan ben ik er vrij zeker van dat de juf wel de bevoegde instanties had gewaarschuwd. Jij niet, in alle eerlijkheid?

Het was echter een moslimkindje.

Exact de nuance waar Demir op doelt.

Nu zijn er 2 mogelijkheden waarom dat mens verzuimd heeft om de kinderbescherming in te schakelen:

Ofwel was ze een blokker en wreef ze in haar handen ( je schuwt de laatste tijd steeds minder dergelijke terminologie dus ik pas me maar aan), ofwel...

Doet ze geen aangifte vanuit politiek-correct standpunt, maar dan is diegene die dat durft te opperen volgens jou en menig ander een VB'er die aan politieke recuperatie doet...

Van iemand als Zeus die stelt dat het geen probleem hoeft te zijn als ze in pakweg Timboektoe trouwt kan ik nog aannemen dat hij dat echt allemaal meent, ik kan echter niet geloven dat jij in deze zo naïef bent...
Ik heb geen begin van een idee waarom die juf gedaan heeft/niet gedaan heeft hoe het verlopen is. Wel dat ik het volkomen afkeur. En toch goed vind dat ze het uiteindelijk publiek maakte. En ook dat een politica hier ruchtbaarheid aan geeft. Mag dat nog ? Het lost niets op voor het concrete geval, maar de ruchtbaarheid zal maken dat een volgende geval sneller en accurater door een andere juf zal aangepakt worden. Of eender door wie die weet krijgt van dergelijke aberraties. Mag dat nog zonder dat er van mij verwacht is dat ik mee ranzige uitspraken van ku klux klan allooi begin te debiteren zoals de club van de blokkers hier zo graag doen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden