Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2015, 22:54   #771
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kerel wij hebben die Tiktaalik vorig jaar besproken BUITEN HET BOEK VAN DAWKINS je ging er later op terugkomen. Nu arrogant de naam terug blazen en zeggen dat ik geblokt word is niet kleindenkend?
Weegt in geen 10 jaar op tegen dit:

"Ik hou van de wetenschap, maar zoals ELK instituut is zij gegijzeld door mensen die niet het beste met de mensheid voorhebben.
Slaves, consume, eat, work, REPEAT!"
"Maar wat zien ze? Arrogante blaaskaken die denken antwoorden in pacht te hebben en wie ze in vraag stelt verbitterd de deur sturen."
"Loop in de lijntjes, kleur er binnen, mainstream, consume and don't ask!
En die oude conservatieve geesten toch echt wel eens plaats mogen maken voor de progressieve open geesten tussen de studenten die wel vragen stellen, en niet gelijk kuddediertjes op repeat vooruit gaan.
The world needs rebels!"

Ik voel mij hierdoor serieus beledigd en met mij vele anderen denk ik. Hoeveel vragen van jou zijn er hier al beantwoord geweest? Hoeveel keer hebben random vreemdelingen de cyclus van "Slaves, consume, eat, work, REPEAT!" gevolgd in hun vrije tijd om je hier proberen een degelijke uitleg te geven?

Ik zal zelf meer zeggen, je rebellen en progressieven zullen die cirkel met heel veel plezier ook doorlopen omdat ze anders dom en nutteloos blijven voor de wetenschap. Zonder hard werk, zal je niet veel oogsten in de wetenschap.

En dan heb ik het nog niet gehad over introverten die effectief geen vragen stellen maar zelf het antwoord zoeken. Maar ja, dat zijn domme grijze conservatieve muizen waarschijnlijk en niet die brave progressieven of rebellen.

En hoeveel wetenschappers hebben al niet afgezien van hun patenten om de mensheid te dienen? Kan je het mij zeggen? Kan je mij zeggen hoeveel professoren in de wetenschap er progressief zijn? Met radicale ideeën komen? Dat zijn er dus ook best veel omdat we anders niet zoveel zouden bijleren. Een goede mix is ideaal zoals zo vaak het geval is.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden