Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2015, 00:39   #774
microwezen
Parlementsvoorzitter
 
microwezen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Locatie: Cranleigh, UK
Berichten: 2.398
Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ik kan dat beredeneren als volgt, een ontwikkeling met een vooraf bedachte idee waarvan de resultaten niet door experimentele processen zijn ontstaan.
Idee van wie?
En wie is die wie?
En waar komt die wie vandaan?
En waarom voorziet dat vooraf bedachte idee in allerlei ellende? (welke masochist doet er zoiets?)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Evolutie daarentegen is ontstaan bij het idee van Darwin
Euh. . . Vanaf de eerste Planckseconde na de Big Bang is er al evolutie gaande.
Darwin heeft het alleen ontdekt hoe dat het bij de biologische levensvormen werkt en hoe de omgeving daar bepalend in is (extreem korte versie, lange versie).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ik stel voorop dat evolutie uit soorten door middel van genetische gegevens eigenlijk niet kan, als dat wel kon dan hadden massale botfragmenten op een bepaalde plek in de grondlagen gevonden kunnen worden
Hoe denk jij dat de krijtrotsen hier aan de zuidkust zijn ontstaan?

Dat zijn allemaal lijken.
En eigenlijk is het puur geluk dat we überhaupt nog (gefossiliseerde) botten vinden. Als je bedenkt dat er vele miljarden en miljarden generaties van allerlei soorten en individuen zijn geweest en dan nog vinden we een pietepeuterig beetje van terug. (waaruit je zou kunnen afleiden dat je normaal gesproken niets zou moeten vinden)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
He, das nogal een uitleg, maar daar draait de echte zogenaamde "evolutie" rond en daarom vindt ik dat er geen afdoende bewijzen zijn die dat aantonen dat er evolutie heeft plaatsgevonden op deze wijze zoals ik het uitgelegd heb !
Inderdaad, jouw uitleg klopt niet met de wetenschappelijke consensus.

Voor de liefhebbers: anderhalf uur (typisch Amerikaans) vermaak met een educatief tintje:
https://www.youtube.com/watch?v=qOoEJ7ezZv8
__________________
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING!
Atheïsme is geen geloofssysteem.
Het vertelt niet hoe en wat je moet denken.
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden