Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2016, 16:33   #7
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/34442/Slimm...epanelen.dhtml

Door de invoering van een taks op omvormers loont het niet echt meer de moeite om zonnepanelen te leggen.Zelf betaal ik nu ongeveer 400 euro aan elektriciteit terwijl ik alles zelf produceer,zonder gsc's zou het in ieder geval niet rendabel zijn voor mij.Nu moet Tommelein mij eens uitleggen hoe hij mensen zal overtuigen om zonnepanelen te leggen zonder die extra belastingen af te schaffen?Of betaalt men liever een monsterboete aan Europa omdat men niet voldoet aan de hoeveelheid groene energie die men moet produceren?
Kijk in een land waar men het grootste aan belastingen betaald , altijd maar verder vragen aan de bevolking ... is er gewoon over , dat land moet zelf zorgen voor zijn energie , ik zie het zo , dan nog staan roepen ja jullie spaargeld brengt tocht niets meer op gauw draai het er maar lekker door .... en dan binnen enkele jaren geen geld meer hebben om de pensioenen te betalen en we staan daar dan ...ik ken dat hier al een beetje in dat achterlijk landje , er was zelfs al een pipo die tijdje geleden riep ge moet dan maar jullie huis verkopen ...om eten te betalen ... ze verprutsen den boel en dan eisen van de burgers "doe het allemaal maar zelf " maar betaal eerst 65% belastingen ... bende zakkenwassers
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden