Los bericht bekijken
Oud 14 april 2017, 18:49   #104
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb respect voor Kadyrov omdat hij zijn land heeft kunnen bevrijden van de grootste pest op de wereld : salafistisch uitschot. En dat hij daarbij de bijl hanteerde vind ik eerder een pluspunt dan een nadeel. Het gaat tenslotte om een epidemie, en die roei je niet uit met aspirine en praatgroepen. Salafisme moet men fysiek elimineren, daar is geen alternatief voor.
Maar om een echt grote leider te zijn zou hij nu zijn land moeten richting democratie sturen. Zeer recent nog was er de aanklacht dat men homo's opsluit in concentratiekampen, marteling, moord...
En zijn reactie daarop was echt een dieptepunt : er zijn geen homo's in zijn land... Komaan, dan lul je op het niveau van een Ahmadinejad van Iran. Die zegt ook dat er geen homo's zijn in Iran.
Kadyrov mag zoiets niet toelaten, meelopen op het populisme van wat primair volk is geen goed recept voor de leider van een land.
Concentratiekampen zijn mensonwaardig, maar ik kan een leider die niets heeft met de westerse waarden na de tweede wereldoorlog enkel waarderen.

Wij halen onze trots zowat uit het feit dat wij allerlei freaks op bootjes in latex pakjes laten dansen.
Nietzsche is offline