Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2017, 14:59   #17
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Je hebt er dus niets van begrepen Frustie.
Er is niet belachelijks aan aan mensen die met antiek blijven rijden. Vele (oudere mensen) enkel uit sentiment en nostalgie bij bepaalde wagens.

Mensen die nog een stoomwagen als oldtimer rijden zijn nu wel uitgestorven.
En met wat rij je nu eigenlijk? Frustie Zalig hoe het marginaal volk zich weer in alle bochten aan het wringen is. Koop een koord en hang uzelf op. Bewijs de maatschappij eens een dienst

Maar ik vind het leuk dat jij dus bijna iedereen -die dus met een antieke wagen rijdt- belachelijk vindt. Ik zou graag zo een stoomwagen hebben, is een fortuin waard. En jij noemt het sentiment? Ik noem het investeren en veel winst nemen. Waar een loser als jij enkel kan van dromen. En nu eveneens in uw kot bij Foxy. Of is Foxy en Miceleke dezelfde persoon? We hebben nog al zo enkele nicknamen van u kunnen ontmaskeren. Beetje identiteitscrisis Miceleke/focy/Anareuske ... en nog een tiental andere namen

Het Belgisch plebs dat zich als keyboardwarriors groot voordoet maar niet irl durft afspreken. De vorige loser trok ook zijn kak in. 1-1 gevecht, op verbale of andere manier. Maar neen opeens niet meer op een PM durven antwoorden en zich hier niet meer durven laten zien. Maar laat het plebs -voel je je nu aangesproken- maar doen. Eindelijk zie ik licht in de tunnel en zal ik met veel plezier aan de leuke gesprekken hier terug denken. En zeker als ze nog heel lang maandelijks mijn 954 euro/maand op mijn rekening mogen storten. Voor NOOIT MEER een minuut te moeten werken

Allee en nu gaan bleten bij de andere keyboardwarriors, de moderatie van deze kleutertuin. Dan kunnen ze mij nog eens voor de zoveelste keer even bannen. En tegen dat de ban is opgeheven zit ik al een 2500 kilometer verder (of nog wat meer). Mocht ik u niet meer horen salukes Miceleke en vergeet af en toe eens niet te ademen. Het zou zonde zijn als er weer eens zo een geitenwollen sokkendrager de pijp aan Maarten zou geven
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden